dilluns, 23 de setembre del 2013

Cap.2 Un nou veí

-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! -Vaig cridar exaltada al vore una cara observant-me només despertar. -FORA D'ACÍ!!!-De l'esglai em vaig caure del llit baix.
-Es que...
-Es que res!! -Em vaig alçar rápidament per a agafar-lo de la camisa i traure-lo fora volant- Mai t'han ensenyat que no s'entra en la casa dels demés mentres dormen? I menys a casa de desconeguts!!! -Vaig tancar la porta de colp i el xiquet que li vaig calcular la meua edad, uns dotze anys, va tornar a replicar.- Queeeeeee??? -Vaig dir un poc farta i fregant-me els ulls encara mig dormida.
-Es que... -Va soltar una riseta- Volia conéixer a la nova veina.
-Ah, si? Què bé!! Ja las coneguda.-Vaig dir en sarcasme- Content?
-No... A mí em diuen Malpensat, i sóc un vell veí de la zona, visc ací desde que vaig nàixer. Tinc dotze anys, tinc el poder de malpensar de tot, -Va passar la seua mà per el cabell completament negre- també tinc el poder d'hipnotizar a la gent en els meus ulls... i... si necessites alguna cosa, m'ho dius, si?
-Que si, molt bé xiquet, la pròxima vegada que vullgues fer amics no vajes a molestar... -Els seus ulls feien una profunditat increíble. Segur que era cert allò de que podía hipnotizar.- Encara... -Em vaig arrepentir del que anava a dir. No anava a confiar en un desconegut. Només vaig accentir en el cap i vaig tancar la porta.

Pero que s'havia cregut el "Malpensat" eixe? Que podia entrar en casa dels demés mentre dormen sense permís? No, no podía fer-ho. Era denunciable. Vaig anar a per roba per canviar-me, per a poder eixir a volar un ratet.

Narra Malpensat:

Què geni... si només volia fer amics... Eixa fada de la pota torta... Ah, si? Doncs a partir d'ara li diria Potatorta, per la seua reacció. Tindría un segon nom molt divertit. Vaig caminar fins on estaven Filòsof i Fada, seguien jugant al amagatall... Al amagatall? No hi havia un altre joc? Només em vaig arrimar a descobrir per què jugaven sempre al mateix quan de moment...

Fí del capítul. Ja sé que és un poc curt, però volia deixar la intriga, jejeje. Fins la pròxima entrada!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Normes:
-Prohibit insultar el blog.
-Si vas a posar algo que no siga bò, millor no comentes.
-Si t'agrada el blog... no dudes de ferte seguidor!!!

Els ex-alumnes d'alternativa.