dimarts, 1 d’octubre del 2013

Cap.7 Malpensat ha tingut família

Que vam vore... doncs vam vore un bonic animalet agafat a un arbre gegantí.
Tots ens vam despedir i se'n vam anar.

Narra Malpensat:
Van tocar a la porta de ma casa. Era Fada que em contava el que li havia dit Potatorta. (Per cert,i no ho digau a ningú, començava a agradar-me aquella Potatorta). Jo li vaig dir:
-Doncs a mi també em va passar una cosa semblant.
I Fada que a partir d'ara podem dir-li la "cotilla" va voler furgar més en la ferida i em va preguntar que va passar. Jo li ho vaig tindre que explicar...

*Records de Malpensat*
Jo tenia 25 anys de malpensat quan vaig descobrir aquella merdeta...tan guapa,carinyosa...i de seguida em vaig enamorar d'ella. Promte ens casarem. Jo i ella, que es deia Belleta, vam tindre un fill... Maplpensat Jr.



Dit açó em vaig posar a plorar. Fada em va preguntar que passava després. Jo li ho vaig contar.

-Quan el meu fill  tenia 5 anys de malpensat Belleta i jo vam decidir separar-nos. Vam acordar que ens tornariem a Malpensat Jr cada 1500anys de Parc Salvatge... i ella sense el meu permís se'l va endur.

*Fi dels records*

-Però Malpensat... ara no és quan te toca estar amb el teu fill?
-No sé... però si no calcule mal... Belleta me l'hauria que dur... en cent anys!!!!!!!!!Ara mateix!!!!!!!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Normes:
-Prohibit insultar el blog.
-Si vas a posar algo que no siga bò, millor no comentes.
-Si t'agrada el blog... no dudes de ferte seguidor!!!

Els ex-alumnes d'alternativa.