dijous, 12 de març del 2015

Cap.12 Belleta, desesperada

Narra Potatorta:

Vaig lliberar a Melody. Estava engantxada en algunes algues que l'havien atrapat. Pareixia esglaiada, i mirava atentament el horitzó submarí. Vaig recórrer la seua mirada i vaig vore el que ella veia. Una... ¿Merda? Amb un vestit morat amb llunars estava fent focs artificials baix de l'aigua. ¿Eixistien merdes vivents en el Parc Salvatge? Doncs sí que era salvatge, sí...

-Què fas?-Li preguntà Melody a la merda. Vaig vore jo també que duia un xiquet agafat de la mà, amb un semblant impresionant amb aquell xiquet que em caia mal... Malpensat.- Està prohibir fer focs artificials baix de l'aigua, això suposa una gran explosió en la superfície terrestre.
-Ah, sí? No ho sabia. Jo només... em... Adéu!
-Ei, ei, on creus que vas?-Li preguntà de nou Melody agafant-la del braç. Vaig vore com la mà de la sirena es feia marró degut a la porquería que duia ixa merda tan pudorosa.- Vaig a informar a Policía Pio d'açò!
-No, no, per favor. Jo només busque un lloc on puga estar tranquila amb el meu xiquet...
-Qui és eixe xiquet?-vam dir Melody i jo a la vegada-
-Doncs vos el presente:es el menut que tinc al meu costat. Es diu Peret.
-I, perquè em sona tant?-vaig dir jo-No canvies de tema!Qui eres?Dismeu si no vols que cride a Pio!!
-Doncs mira, fadeta...
-Ehh a vore que li dius a la meva amiga-va dir Melody-
Després d'aquell insult vaig cridar a Pio...

-Val, tranki ehh, mira sóc BELLETA, una merda normal.
-Qui?
-Belleta!! Belleta Merdeta?

Aleshores, tan oportú com smpre, alla al fons es veié un avió amb sirena: era el policia pio!!!!!
Belleta, com va vore que no podia fer res, es va quedar allí, amb Melody agafant-la de la mà.

-Que passa senyoreta Potatorta? Agent Pio al seu servei-digué-

-Doncs senyor mire que aquesta merda...

1) Ha infringit la 356 regla sobre la Consitució Marítima del Parc Salvatge: Ha encés focs d'artifici baix l'aigua i, ha provocat una gran explosió.

2) Ha insultat a tota la meva espècie: M'ha dit Fadeta...

3) Esta intentant fugir no se per qué vol endur-se el xiquet.

-Tot això és molt greu senyoreta. Tindrà que acompanyar-me juntament amb el xiquet a comisaria per a que la tanque en la presó.-Finalment digué l'agent-

-Però senyor...-intentà defensar-se Belleta-

-Ni senyor ni c------. Tindran vostés que pujar a l'avió.

-Si senyor,- va concluir Belleta-

L'avió s'enlairà i Melody i jo...








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Normes:
-Prohibit insultar el blog.
-Si vas a posar algo que no siga bò, millor no comentes.
-Si t'agrada el blog... no dudes de ferte seguidor!!!

Els ex-alumnes d'alternativa.