dilluns, 13 d’octubre del 2014

Cap.11 En busca de la fada de la pota torta


Narra Malpensat:

Després d'estar tot el santíssim matí a casa i no haver pogut eixir a comprar el pa i intentant contactar amb Belleta Merdeta per a vore quan m'ha de dur a Malpensat Jr. perquè sinó aquella bruixa no me'l durà per pròpia voluntat, vaig decidir anar a fer una passetjadeta pel parc.
Em vaig vestir amb una roba adequada per a un dissabte per la vesprada i vaig eixir.

El primer de tot, només eixir vaig anar a la gelateria "Gelats sense enverinar".El primer que vaig fer va ser comprovar si era veritat el que deia el títol. Quan vaig saber que si, vaig agafar una llet merengada XXXXXXXXXXXL  i la paguí.

Per a no anar sol,  com un idiota, vaig anar a buscar companyia. Com Potatorta no estava a casa, vaig suposar que ella i Fada se'n anaren de passeig.
Però no era així perquè aleshores, vaig veure a Fada que venia corre-quita cap a mi:

-Hola Malpensat, has vist a Potatorta???- no em va donar temps ni a saludar-la-
-Ehh,tranki Fada, hola.
-Uii , perdó Malpensat pero ja saps com em pose...
-Bueno, ja està.No , no he vist a Potatrorta, vinc de sa casa i , com no estava havia  suposat que devia estar amb tu.
-Doncs , no se on està. Bueno ja apareixera.
-Vols vindre a passejar amb mi ?- vaig dir-
-OK, anem.

Mentre anavem passejant i parlant d'altres temes , jo el "Adivino Maplensat" sabia que els dos teniem al cap la mateixa pregunta. "On estarà la fadeta dels ________?"

Allà cap a les set, varem trobar a Filòsof. Vam agafar-lo per banda i vam començar a xarrar amb ell. De seguida, ell s'incorporà a la xarreta. Un rato després, Fada va traure el temeta i li va pregunrtar al cocodril si havia vist a Potatorta. Ell  digué:

-És aquella fada amb monyo verd i una pota torta, no????
-Doncs, jo no l'he vist pero Xinito m'ha dit que els seus germans (Osea i Vallero) l'han vist.

-Doncsanem al barri Trigermanis o com se diga a interrogar-los- digué Fada,tant sutil com sempre-

Ens en anarem a aquell barri on vivien els trigènims i la seua família.

Anarem a un carrer on hi havia tres cases:  una estil xinés, una estil modern i una estil antic. Estaven comunicades i en un cartell ficava: Propietat de CHINITO, OSEA Y VALLERO.

Varem tocar al timbre i quasi alhora eixiren dient : konichiguá, oisea tio k pasa? i oii xia ki me molesta??

Els vam preguntar. Contestà chinito:

-Yo no sabel nada de el fada de polta tolta pelo els meus yelmans clec k sil.
-Osea tio, tengo k hacerme la manicura i no puedo contestar.
-Oii xia, si ixa, ixa hada estava caminant fara dos hores o mes per ixe lago qe ni a propet dels malos.

Digueren...

Fada es posa les mans al cap:

- Ahi és on viu Melody!!!
-Sil y ke pasal sil se podel sabel???-digué Chinito-
-Això Fada, que passa que es poses les mans al cap?
-Que Melody i ella no es duen molt be i  li vaig dir que no s'acostara.-Fada-
- i , xiiia,ademés els malvats ixos pioden secuestrala!!!!Oiii xia, quin desastre xia!!- digué Vallero-
-Posem-nos en camí.Crida a Gaduna per a que ella vaja davant amb el seu cavall.-digui-

-Osea tio, yo me quedo.-
-no yelma, yu venil conmigo y con todos-
-¿Y mi manicura y pedicura diarias?-
-No pasal nada , tu te la hacel deslpuels-
-Jolín...-

Fada cridà a Gaduna i quan arriuba tots ens posarem en camí. Procurarem anar pel lloc més ràpid però sempre allunats dels malvats.

Quan estavem arribant al llac, vam sentir una explosió, ens apressurarem quuan en el llac...









6 comentaris:

Normes:
-Prohibit insultar el blog.
-Si vas a posar algo que no siga bò, millor no comentes.
-Si t'agrada el blog... no dudes de ferte seguidor!!!

Els ex-alumnes d'alternativa.